Ogłoszenie o zmianie trybu pracy urzędu
W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników w stanie epidemii Burmistrz Miasta Bielsk Podlaski informuje, że bezpośrednie załatwianie spraw w Urzędzie Miasta Bielsk Podlaski zostaje zawieszone od 21 października 2020 roku.
Załatwianie spraw urzędowych jest możliwe telefonicznie, drogą elektroniczną (adres e-mail: um@bielsk-podlaski.pl) oraz za pośrednictwem platformy e-PUAP.
Kontakt telefoniczny do Urzędu Miasta Bielsk Podlaski: 85 731 81 00. Bezpośrednie telefony do pracowników urzędu, dane teleadresowe oraz bankowe można znaleźć w miejskim serwisie internetowym – dane teleadresowe i konto bankowe
W sytuacjach wyjątkowych, które wymagają osobistego stawiennictwa, klienci mogą zgłaszać się do biura podawczego przy wejściu głównym do urzędu miasta, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się z pracownikiem merytorycznym.
Opłat do urzędu należy dokonywać za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Osoby nie mające możliwości skorzystania z takiej formy wpłat, powinny zgłosić to w biurze podawczym urzędu.
—
Wpisu, zmiany, zawieszenia, wznowienia i wykreślenia działalności gospodarczej można dokonać na stronie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej: www.ceidg.gov.pl. Więcej informacji można uzyskać pod telefonem: 690 607 814.
—
Za pośrednictwem strony ePUAP – można:
– przesłać pismo,
– złożyć wniosek o dowód osobisty,
– złożyć wniosek o zameldowanie lub wymeldowanie,
– złożyć wniosek o odpis aktu stanu cywilnego,
– złożyć wniosek o zaświadczenie o stanie cywilnym,
– złożyć zgłoszenie urodzenia dziecka
– złożyć wszelkie wnioski, dotyczące podatków i opłat lokalnych.